1399-11-13 13:22
2257
0
72956
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان :

مشکل سیب زمینی گلستان انجمن سیب زمینی است / نامشخص بودن عدم حضور دو سرمایه گذار در شهرک صنعتی سرخنکلا

مختار مهاجر گفت : هر چه ما می گوییم انجمن سیب زمینی از برنامه تجاوز نکند اما می بینیم که برای فروش بذر تبلیغات سنگینی می شود و کشاورزان هم به سمت کاشت سیب زمینی می روند.

به گزارش گلستان ما ؛ مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات سیب زمینی کاران گلستانی اظهار داشت : مشکل سیب زمینی استان گلستان انجمن سیب زمینی است.

مهاجر ادامه داد : هر چا ما به این افراد می گوییم از برنامه تجاوز نکنند اما می بینیم که برای فروش بیشتر بذر تبلیغات سنگین می شود و کشاورز هم چون به دنبال سود است به سمت کاشت سیب زمینی می رود .

وی تصریح کرد : برای هر 45 روز کشور 120 هزار تن سیب زمینی نیاز است و این مقدار با کشت سیب زمینی در 4500 هکتار جواب می دهد اما می بینیم که سطح زیر کشت این محصول بیش از این است .

وی در خصوص ایجاد کارخانه صنایع تبدیلی برای سیب زمینی گفت : دو بار قرار شد دو سرمایه گذار در شهرک صنعتی سرخنکلاته کارخانه فرآوری سیب زمینی بزنند اما متاسفانه بنا به دلایلی اینها ورود نکردند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان خاطرنشان ساخت : این سرمایه گذاران هشت سال پیش در زمان نمایندگی دکتر طاهری آمدند و حتی کار به افتتاح هم کشید و در زمینی به مساحت 4.5 هکتار شروع بکار کردند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.